Rytuał - amulet przyciągający dostatek.



Na prośby dziewczyn - rytuał przyciągający pieniądze.
Rytuał taki możemy wykonać w dniu pełni oraz maks. do 3 dni po pełni, ze względu na silnie oddziałującą energię Księżyca w tym czasie.
Potrzebować będziecie:
🍀1 zielonej świecy,
🍀1 grosza,
🍀1 monety 5 groszy,
🍀1 monety 10 groszy,
🍀1 monety 50 groszy,
🍀1 małego magnesu,
🍀9 haczyków do wędki,
🍀5 łyżeczek suszonej bazylii,
🍀5 łyżeczek sproszkowanego cynamonu,
🍀5 łyżeczek suszonej skórki pomarańczy.
🍀zielonej butelki z korkiem.
Rytuał należy odprawić w godzinach porannych, miedzy 9.00 a 11.00.
W swoim spokojnym miejscu wyłóż przed świecą wszystkie przygotowane do rytuału przedmioty.
Pamiętaj zawsze, aby przed każdego rodzaju praktykami duchowymi poprosić swoich opiekunów duchowych i Aniołów o ochronę i pomoc w prawidłowym przeprowadzeniu rytuału.
Pamietaj także, aby po zakończeniu pracy, podziękować im za udzielona pomoc i ochronę.
Świece zapalamy albo świecą rytualną, albo zapalniczką (zapalarką), których powinniśmy używać tylko w tym celu.



Zapal świecę i zacznij wrzucać po kolei do butelki monety zaczynając od tej o najmniejszym nominale, po kolei.
Mów przy tym:
"Grosiki, moje monety,
Pomnóżcie się razy dwa."
Wrzuć do środka magnes i powiedz:
"Magnesie, przyciągaj do mnie pieniądze."
Teraz po kolei wrzucaj haczyki i mów:
"Haczyki, łapcie moje pieniądze i trzymajcie je."
Na wierzch wsyp po kolei bazylię, cynamon i skórkę pomarańczy wypowiadając przy tym:
"Zioła również róbcie swoje
By pieniądze się rozrosły."
Następnie ofiaruj butelkę Słońcu ze słowami:
"Słońce, oświetlaj moje zapasy,
Zapewnij mi przypływ gotówki,
By co dzień napływała do mnie,
Na me wezwanie, niech tak się stanie."



Przy pomocy świecy stop trochę wosku na brzegi butelki, wepchnij korek, aby zamknąć ją szczelnie i zakończ rytuał słowami:
"Magnesem i haczykiem, zielem i monetą
Łączą się teraz włókna zaklęcia.
Kolorem pieniędzy i światłem słonecznym
Wysyłam w świat magię tego zaklęcia.
Stopionym woskiem je pieczętuję,
Oto amulet, który przyciągnie do mnie pieniądze.
Niech tak się stanie.
Dziękuję, dziękuję, dziękuję."
Wez butelkę w obie swoje dłonie, zamknij oczy i zwizualizuj, jak pieniądze do ciebie płyną, jak kupujesz sobie za nie, to co pragniesz, jak pomagają ci one w życiu i od razu podziękuj wszechświatowi za ten dobrobyt.
Postaw butelkę przed palącą się świecą i pozostaw ją tam aż do całkowitego wypalenia się tej świecy.
Potem ustaw butelkę w najbardziej nasłonecznionym miejscu w domu, np na parapecie, tak aby promienie słońca codziennie ją opromieniały i pomnażały twoje pieniądze.
Rytuał od D.Morrison.


Komentarze

Popularne posty