Rytuał ku czci Lakshmi o obdarowanie dostatkiem i szczęściem.


Rytuał ku czci hinduskiej bogini Lakshmi z prośbą o obdarowanie nas dostatkiem i wszelakim szczęściem.
Pamiętaj zawsze, aby przed każdego rodzaju praktykami duchowymi poprosić swoich opiekunów duchowych i Aniołów o ochronę i pomoc w prawidłowym przeprowadzeniu rytuału.
Pamiętaj także, aby po zakończeniu pracy, podziękować im za udzielona pomoc i ochronę.
Świece zapalamy albo świecą rytualną, albo zapalniczką (zapalarką), których powinniśmy używać tylko w tym celu.
Przygotuj sobie taką ilość świec lub małych tealightów, ile tylko zdołasz i ułóż z nich okrąg wokół siebie.
Włącz mantrę, np taką - https://www.youtube.com/watch?v=HEcn2Bvakr4.
Jeśli posiadasz figurkę lub zdjęcie tej bogini, postaw ją w pobliżu i zapal kadzidełko lotosowe.
Złóż ręce na wysokości mostka i pokłoń się dotykając opuszkami palców swojego czoła.
Wypowiedz 3x Om i następnie:
"Odwieczna Bogini, Trójosobowa Matko,
Tańcząca Bogini Mocy i Siły.
Pobłogosław ten rytuał swoja obecnością,
Napełnij mnie mądrością, magią i światłem".
Zrób przerwę, posłuchaj w spokoju płynącej muzyki i znów powiedz:
"Spójrz na tańczące stopy Lakszmi
w tańcu dla jej kochanka.
Lakszmi, bogini dobrego losu, powodzenia, miłości i dobrobytu.
Witam Cię z radością i nadzieją,
Tańcz Lakshmi, tańcz !!!
Twoje zwinne stopy wnoszą szczęście w moje życie,
Zaś twe tańczące dłonie manifestują dla mnie dostatek.
Cześć i miłość bogini !!!"



W miarę możliwości zatańcz z radością w sercu, uważając na palące się wokół ciebie świeczki. Kiedy energia w pomieszczeniu podniesie się na skutek twojej radości, stań ponownie przed Lakshmi, złóż dłonie, pokłoń się i powiedz:
"Z radością i nadzieją moje serce
wita boginię Lakshmi.
Wejdz Lakshmi, Pani Szczęścia i Dobrobytu."
Prześlij bogini pocałunek w powietrzu i zatańcz ponownie, tym razem wychodząc z kręgu i czyniąc to w całym pomieszczeniu, naokoło.
W trakcie tańca gaś delikatnie świeczki ze słowami:
"Tańcząca Bogini Świateł,
Dobry los wpływa na twoje dziecko.
Unieś zasłonę ciemnych nocy
I pobłogosław mnie, o łagodna Tańcząca Bogini.
Daj mi proszę, ku wolności umysłu i potrzeb ciała.
Skarby ziemi
Cenne kamienie i metale,
Nieskończone bogactwo i dobrobyt.
O wielka Lakshmi, rozjaśnij moją przyszłość.
Uczyń mój los łatwiejszym."
Zakończ rytuał powtarzając trzykrotnie słowo Om.



Komentarze

Popularne posty